Novogradnja
Tatravagonka Bratstvo se bavi razvojem, projektovanjem i proizvodnjom svih vrsta i tipova 2/3/4- i višeosovinskih teretnih vagona:
- zatvorenih i otvorenih vagona za prevoz komadnih, paletizovanih ili rasutih roba, vagon cisterni za prevoz naftnih derivata, hemijskih sirovina ili praškastih materijala, specijalnih vagona za prevoz kontejnera, kamiona ili putničkih automobila
- po važećim nacionalnim i međunarodnim standardima (UIC, EERI, RIV), za saobraćaj na prugama sa rasponom koloseka (960), 1.000, 1.435 (UIC) ili 1.520 mm (Rusija i Ukrajina), sa dozvoljenim osovinskim pritiscima (16), 18, 20, 22,5 ili 24 t, za režime brzine (80), 100, 120, 140 ili 160 km/h
- sa pneumatskim (komprimovanim vazduhom ili vakuumom) kočionim sistemom, sa ugrađenim uređajima za promenu sile (prazno/tovarno) i režima (putničko/teretni) kočenja i za automatsko podešavanje kočionog polužja, odnosno za automatsko podešavanje kočione sile u funkciji stanja opterećenosti kola, kao i za nezavisno delujućom mehaničkom ručnom i/ili pritvrdnom kočnicom
- u potpuno zavarenoj izvedbi, od valjanih i/ili presavijenih nosača, iz ugljeničnih konstrukcionih čelika odnosno, povećane mehaničke čvrstoće ili povećane antikorozione postojanosti.