1886 - fabrika je formirana kao posebno odeljenje za tekuće opravke železničkih vozila u okviru železničke ložionice kao dodatna radionica pored glavne koja je bila u Segedinu
1910 - fabrika se bavila tekućim opravkama lokomotiva, putničkih i teretnih vagona
1918 - postaje samostalna radionica u sastavu železnice novoformirane jugoslovenske države
1932 - ima blizu 1000 zaposlenih
1939 - vraća se u sastav subotičke ložionice
1945 - doživljava period ubrzanog razvoja
1959 - menja naziv u "Bratstvo", a proizvodni program se sužava na remont teretnih vagona
1960 - izgrađuje se i oprema glavna proizvodna hala sa projektovanim kapacitetom od 6.000 opravki godišnje
1963 - počinje proizvodnja novih teretnih vagona sa projektovanim kapacitetom od 1.000 vagona godišnje
1972 - proširuje obim posla na proizvodnju nosećih čeličnih konstrukcija, transportno-manipulacione I tehnološke opreme
1980 - dostiže maksimum zaposlenih od 1.500 radnika
2000 - proizvodni program se isprofilisao na remont, reviziju, rekonstrukciju i proizvodnju novih teretnih vagona i njihovih rezervnih delova
2011 – fabrika je privatizovana od strane Tatravagonke a.s. Poprad i menja naziv u Tatravagonka Bratstvo d.o.o.